ثبت نام در سیستم همکاری در فروش پارسیس
تجارت الکترونیک با معتبرترین سایت ها

با خرید شارژ ایرانسل, همراه اول, تالیا, و رایتل شارژ را با پیامک دریافت کنید

    

پارسيس يک سايت بازاريابي و همکاري در فروش است که از اواخر بهمن 1389 فعاليت خود را آغاز کرده است. در سايت پارسيس بازارياب ها و فروشنده هاي بسياري مشغول فعاليت هستند.

- تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
- کليه محصولات بازي‌هاي رايانه‌اي در فروشگاه اين سايت با مجوز نشر از بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌اي به فروش مي‌رسد.
- کليه محصولات فرهنگي در فروشگاه اين سايت با هلوگرام وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامي به فروش مي‌رسد.
- کليه محصولات غذايي، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي در فروشگاه اين سايت با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي به فروش مي‌رسد.
- براساس ماده 23 قانون حمايت حقوق مولفان، کليه آثار ارائه شده در اين وب‌سايت با مجوز از صاحب امتياز اثر مي‌‌باشد.
پارسيس يک پورتال تجاري شامل بخشهاي مختلفي همچون همکاري در فروش - درج اگهي - بخش خبرو مقالات - انجمن گفتگو و ... ميباشد.
اگر فروشنده هستيد يا بازارياب، يا اينکه قصد داريد با تبليغات هدفمند کسب و کارتان را رونق بخشيد، سايت پارسيس در خدمت شماست.
همکاري در فروش

يکي از راه هاي کسب درآمد از اينترنت، همکاري در فروش محصولات ديگران و دريافت پورسانت مي باشد. با استفاده از اين روش مي توانيد درآمد معقول و مناسبي را کسب کنيد و لذت کسب درآمد بالا را تجربه نماييد. جهت شروع کسب درآمد کافي است به صورت کاملا رايگان در بخش همکاري در فروش ثبت نام کرده و محصولات مورد علاقه خود را در مکانهاي پربازديد در اينترنت تبليغ کنيد. در سايت پارسيس شما مي توانيد به عنوان تبليغ کننده و بازارياب، با فروش هر محصول، درصدي از قيمت محصول را به عنوان پورسانت دريافت کنيد.

ورود به بخش همکاري در فروش

شرايط و مقررات بخش بازاريابي:

1: هر شخص فقط يکبار مي‌تواند در اين سايت ثبت نام کند. اگر بازارياب هستيد و رمز عبور يا نام کاربري را فراموش کرده ايد،

2: عضويت هر شخص حقيقي يا حقوقي در سايت به معناي مطالعه و قبول کليه شرايط اين توافقنامه مي باشد و پس از عضويت نمي تواند به دلايلي از قبيل عدم آشنايي به قوانين از تاييد آن سر باز زند.

3: محتواي سايت‌ و وبلاگ بازارياب، متن‌هاي تبليغات وي بايد مطابق با قوانين کشور باشد. فهرست کامل مصاديق محتواي مجرمانه را مي‌توانيد از

4: بازارياب بايد قوانين کپي رايت داخلي و بين المللي و حقوق مولف و مصنف را رعايت نمايد.

5: اعضايي که چند ماه پياپي به سيستم سايت وارد نشوند حذف خواهند شد. بنابراين تقاضا دارم به اين مورد توجه کنيد تا متضرر نشويد.

6. هر بازارياب پس از ثبت نام 5 روز فرصت دارد تا با ورود به ايميل خود و دريافت رمز محرمانه، حساب خود را به صورت کاملا رايگان فعال کند.

7. با اينکه هميشه آموزش‌هاي رايگان جهت افزايش فروش و درآمد به اعضا ارائه مي‌شود ولي پارسيس هيچ تعهدي نسبت به آموزش افراد ندارد.

8. ثبت نام در پارسيس به معناي استخدام نيست و هيچگونه تعهد استخدامي براي سايت پارسيس ايجاد نمي کند و از شمول قانون کار و بيمه خارج است.

9. بازارياب نبايد از طريق ارسال ايميل اسپم و ايميل‌هاي ناخواسته اقدام به تبليغات نمايد، در صورت مشاهده، نام کاربري فرد متخلف براي هميشه حذف مي‌شود.

10. هيچ مبلغي براي ثبت‌نام و فعال کردن حساب در سايت از بازارياب دريافت نمي‌شود و بازارياب براي فعال شدن حساب، نيازي به خريد کالا ندارد.

11. عضويت تمامي بازاريابان در سايت پارسيس بر مبناي فعاليت اقتصادي است. لذا سايت پارسيس با جديت از هرگونه فعاليت اعضا که با اهداف غيراقتصادي مانند فعاليت هاي اجتماعي ، سياسي و...انجام پذيرد جلوگيري خواهد نمود.

12. بازارياب نبايد در تبليغ محصولات از متن‌هاي غيرواقعي و گمراه‌کننده استفاده کند.

13. پورسانت متعلقه به بازاريابان، فقط به حساب بانکي که به نام شخص بازارياب و در پنل ثبت شده است واريز خواهد شد و واريز پورسانت به حساب غير و يا پرداخت نقدي خارج از شبکه بانکي امکان پذير نخواهد بود.

14. در سايت پارسيس هيچگونه پورسانتي بابت عضوگيري پرداخت نشده و پرداخت پورسانت و پاداش فقط بابت فروش محصولات اين شرکت مي باشد.

15. اکثر فروشندگان سفارشات را به صورت پرداخت درب منزل ارسال مي‌کنند و خريدار پس از دريافت محصول، هزينه را به مامور پست مي‌پردازد. در اينصورت ممکن است تاييد اينگونه سفارشات کمي طول بکشد.

16. وظيفه فروش و پشتيباني کالا بر عهده فروشنده است و بازارياب نبايد خود را مسئول پشتيباني و فروش کالا معرفي کند.

17. هرگونه هزينه‌اي که ممکن است اعضا حين تبليغات و در راستاي جذب مشتري متقبل شوند بر عهده شخص بازارياب است و سايت پارسيس تعهدي نسبت به پرداخت اينگونه هزينه ها ندارد.

         

 

جهت ثبت نام در سیستم همکاری در فروش پارسیس کلیک کنید

از حسن انتخاب شما سپساسگذاریم.

لطفا این سایت را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کنید.www.bizines.loxblog.com



با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 26 اسفند 1391برچسب:سیستم همکاری در فروش پارسیس,حذب فروشنده,فروشنده,همکاری با پارسیس,سیستم همکاری در فروش پارسیس,فروتل,فروتل فروشنده,فروتل حذب پارسیس,سیستم همکاری در فروش پارسیس,سیتم,همکاری,در فروش,پارسیس,پارسیس,پارسیس فروشنده/سیستم همکاری در فروش پارسیس,سیستم همکاری در فروش پارسیس,خرید شارز ایرانسل,خرید شارز,سایت پارسیس,سیستم همکاری در فروش,سیستم کلیکی,سیستم همکاری در فروش,زهتاب,ثبت نام در پارسیسپعضویت در پارسیس,سیستم همکاری در فروش پارسیس,سیستم همکاری در فروش پارسیس,حذب فروشنده,فروشنده,همکاری با پارسیس,سیستم همکاری در فروش پارسیس,فروتل,فروتل فروشنده,فروتل حذب پارسیس,سیستم همکاری در فروش پارسیس,سیتم,همکاری,در فروش,پارسیس,پارسیس,پارسیس فروشنده/سیستم همکاری در فروش پارسیس,سیستم همکاری در فروش پارسیس,خرید شارز ایرانسل,خرید شارز,سایت پارسیس,سیستم همکاری در فروش,سیستم کلیکی,سیستم همکاری در فروش,زهتاب,ثبت نام در پارسیسپعضویت در پارسیس,سیستم همکاری در فروش پارسیس,,
ارسال توسط آرش

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 82
بازدید دیروز : 63
بازدید هفته : 146
بازدید ماه : 145
بازدید کل : 149518
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1